Atgriezties pie raksta

Reorganizēs Ogres novada sociālos dienestus

Ar nākamā gada 1. janvāri tiks reorganizēti Ogres novada sociālie dienesti – šādu lēmumu Ogres novada dome pieņēma 21. oktobrī. Reorganizējot Ogres, Madlienas, Suntažu, Taurupes sociālo dienestu, plānots izveidot jaunu iestādi – Ogres novada sociālais dienests, un mērķis ir optimizēt, uzlabot sociālo dienestu darbu.

Ogres novada sociālais dienests nodrošinās sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanu un pakalpojumu administrēšanu novadā personām, kuras savu pamatdzīves vietu reģistrējušas Ogres novada administratīvajā teritorijā. Sociālajā dienestā klientu apkalpošanu nodrošinās Ogres sociālais centrs (Ogres pilsētā un Ogresgala pagastā), Madlienas sociālais centrs (Suntažu un Lauberes pagastos), kā arī Taurupes sociālais centrs (Taurupes, Mazozolu, Meņģeles pagastos).
 
Sociālā dienesta struktūru veidos sociālā dienesta vadītājs, sociālie centri novadā (Ogres sociālais centrs, kura darbību nodrošinās sociālās palīdzības nodaļa, atbalsta nodaļa ģimenēm ar bērniem, sociālās aprūpes un rehabilitācijas nodaļa; Madlienas sociālais centrs; Suntažu sociālais centrs; Taurupes sociālais centrs), sociālo pakalpojumu struktūrvienības (krīzes centrs “Laipas” vardarbībā cietušajiem bērniem; ģimenes atbalsta dienas centrs; dienas centrs “Saime” cilvēkiem ar intelektuālās attīstības traucējumiem un psihiskām saslimšanām; jaunatnes veselības centrs), Administrēšanas un informācijas nodaļa, Saimniecības nodaļa.
 
Ogres sociālā dienesta vadītāja Inta Auziņa skaidro, ka reorganizācijas procesā tiks izveidota Administrēšanas un informācijas nodaļa. Nodaļas darbinieki veiks to, ko šobrīd paveic viens cilvēks – dienesta vadītāja, piesaistot speciālistus. Nodaļas darbinieki informēs iedzīvotājus par pašvaldības sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sfēru Ogres novada pašvaldības informatīvajā izdevumā, pašvaldības mājas lapā, plašsaziņas līdzekļos; nodrošinās sociālā dienesta datu vākšanu, apstrādi, analīzi, statistikas uzskaiti; nodrošinās sociālā dienesta dokumentu apriti; nodrošinās sociālā dienesta dokumentu uzkrāšanu, izmantošanu un saglabāšanu līdz nodošanai arhīvā; nodrošinās sociālā dienesta personāla vadību un darbinieku apmācību; nodrošinās sociālā dienesta projektu vadību un iepirkumus, kā arī sociālā dienesta sociālo centru darba koordināciju, konsultēs sociālā dienesta darbiniekus par juridiskajiem jautājumiem un nodrošinās dokumentu sagatavošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/15407

2010. gada 21. oktobrī, 14:39, Ogres novada ziņas
Ogres novada domes preses dienests

Jaunākie komentāri

Vita • 2010. gada 22. oktobrī, 10:18
Galīgākais sviests, ņemsies atkal ar papīriem un kaut kašdu informācijas vākšanu nevis ar reālu palīdzību iedzīvotājiem, kad vienreiz Ogrē tas bardaks visās jomās beigsies, kamēr Bartkevičs būs pie varas, tikmēr nekas nemainīsies. Jo apkārt tādi paši haotiski darboņi.
adios • 2010. gada 22. oktobrī, 01:45
Tas dienests vispār ir viens liels fenomens. a ber pīpē daudzi tie klienti no tā psihiskā centra, nav auziņa nodrošinājusi viņiem atbilstošu pīpētavas vietu, selavi.
zinu • 2010. gada 21. oktobrī, 17:29
Jā Auziņa ir ļoti noslogota ,jo darba laikā visu laiku ķemmē veikalus,laikam liela alga ,ka nepaspēj izlietot sapelnīto pēc darba,kā to dara visi strādājošieUn darbinieki visu laiku pīpē pie aprūpes centraun sevišķi friziere,laikam nav darba,bet ja nav darba tad nevajadzētu būt algai

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet