Atgriezties pie raksta

2014. gadā Ķegumā notiks Pasaules Nāciju kauss motokrosā

Šonedēļ kļuvis zināms, ka Ķeguma mototrasē "Zelta zirgs" Pasaules MX1 un MX2 motokrosa čempionāts notiks līdz 2013. gadam (ieskaitot), bet 2014. gadā Ķegumā notiks Pasaules Nāciju kauss motokrosā.

Jau pēc šī gada Ķeguma posma Youthstream prezidents Džuzepe Longo paziņoja, ka darīs visu, lai motokrosu šeit varētu rīkot katru gadu un lai jau tuvākajā laikā šeit notiktu Nāciju kauss motokrosā. Arī Baltijas Kausa fonda vadītājs Salvis Freimanis cerēja, ka Ķegumā varētu uzrīkot tik augsta mēroga sacīkstes, un nu tas viņam ir izdevies.

Vakar tika parakstīts līgums, ka Pasaules MX1 un MX2 motokrosa čempionāts notiks līdz 2013. gadam (ieskaitot), bet 2014. gadā Ķegumā notiks Pasaules Nāciju kauss motokrosā. "Uzskatām, ka Latvijas posms ir ļoti labs,'' saka Džuzepe Longo. ''Ņemot to vērā, nolēmām Latvijai ļaut rīkot 2014. gada Pasaules Nāciju kausu motokrosā. Tas noteikti dos lielu ieguldījumu arī Latvijai kā valstij, jo plānojas, ka šo posmu klātienē varētu apmeklēt ap 70 000 (!) skatītāju. Gribu pateikt paldies visiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri ticēja šim projektam. Mūs sagaida lieli panākumi."

"Mēs esam panākuši vēsturisku notikumu Latvijai," iesāk Salvis Freimanis. "Pirms 20 gadiem mums bija sapnis par Pasaules kausa posma organizēšanu. Sākotnēji Latvijā rīkot PČ posmu blakusvāģiem bija kā neiespējamā misija, taču mēs strādājām un panācām to, ka Latvijā šādas sacīkstes notika. Tagad mūs sagaida daudz darbu, lai noorganizētu šādas sacīkstes, taču ticu, ka mēs to paveiksim."
''Esmu priecīgs, ka Latvija sasniedza savus mērķus un, ka daudzu gadu ilgais sapnis tagad ir kļuvis par realitāti. Apsveicu jūs, jo Pasaules Nāciju kauss motokrosā Latvijā un Baltijas valstīs būs lielākais notikums, kāds jebkad tur ir bijis,'' saka FIM prezeidents Dr. Volfgangs.

Lai arī Latvijai ir piešķirtas šādas tiesības, tas vēl negarantē, ka Pasaules Nāciju kauss motokrosā šeit notiks. Kā portālam Sportacentrs.com atzina Superkausa organizators Kaspars Cveiģelis, tad, piemēram, parasta Pasaules MX1 un MX2 motokrosa čempionāta posma noorganizēšanai nepieciešami ap 220 000 eiro, bet, lai varētu rīkot Pasaules Nāciju kauss motokrosā, tad nepieciešams apmēram viens miljons eiro. Summa ir liela, tāpēc viss būs mūsu valdības rokās, kura tad arī lems.

Ja, piemēram, pieņemam, ka uz šo posmu atbrauc vismaz 50 000 skatītāju un, ja biļete maksā ap 30 ls, tad sanāk, ka uz biļešu rēķina vien var nopelnīt 1,5 miljonus latu. Taču jācer, ka valdība sniegs atbalstu šī posma organizēšanai, jo tas ir pats augstākais, kas motokrosā var būt. Motokrosisti Pasaules Nāciju kauss motokrosā pat pielīdzina Olimpiskajām spēlēm.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/15032

2010. gada 12. septembrī, 08:40, Ogres novada ziņas
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Lunis • 2010. gada 14. septembrī, 22:48
Lapiņa : Ei ei , tev kāds tuvāks info ? Labprāt šito tēmu izvērstu plašāk citādi vienas tenkas, par krīzes laikā izdalītajiem cik tur 100.000 nē laikam 200.000 nē piemirsu cik kaut kādiem 184 699 latiem . Par brīvu neviens tais pasākumos nelaiž , cena ir kārtīga cik bija ~25-30Ls ? , tad lūk cik no tā visa ir paredzēts ieguldīt Ķeguma infrastruktūras uzlabošanā nevis iegāzts privātā biznesā , vai mums tā vienkārši "Nabaga taupītāji" un sabrauktie ezīši gāž budžeta piķi privātās šeftītēs?:) Diez cik Ķeguma dome iegāza ģeniālajā projektā "Gājēju ietvē un veloceliņā " uz kaut kādu privātu atpūtas kompleksu ? Ķegumā nav citu prioritāšu kā pabalstīt pilsētai nekādu taustāmu atdevi nenesošu privātu biznesu ? Domes klerki nevar 50m gājēju celiņu no stacijas līdz šosejai sakārtot gadiem un atjaunot pēdējās rekinstrukcijas laikā "Sačakarētās" gājēu ietves pie dzezceļa , bet uzbliezt kilometru garu trotuāru "Uz nekurieni" uz pāris reizes gadā izmantotu privātu objektu šie var mierīgi. Ja privātajam to vaig lai ceļ pa savu piķi ne pa Pilsētas līdzekļiem.
Lapiņa • 2010. gada 14. septembrī, 21:47
Te viens košs personāžs cer, ka tagad viņam kāds maksās par to, lai aizveras. Pats tādu piznesa modeli savos murgos aprakstīja. Ar nožēlu jāsecina, ka neviens nemaksā ... :D :D :D
Lunis • 2010. gada 13. septembrī, 12:50
Aksels : Ogre ir 10x lielāka pilsēta par Ķegumu ar nesalīdzināmi labāk attīstītu infrastruktūru. Ogrē 2008. gadā 26238 iedzīvotāju , Ķegumā - 2503 . Ogrē ir attīstīta sabiedriskā transporta infrastruktūra uz turieni PAMATA publika brauc ar Vilcienu , uz Ķegumu ar privātām mašīnām. OE pasākums notiek DAŽAS stundas Ķegumā tas aprāts turpinās 2-3 dienas no vietas! Ķegumā kurā nav nekādas nedz sabiedriskas nedz privātas infrastruktūras PĒKŠŅI iedzīvotāju skaits un slodze uz visiem ieskaitot veikalus ceļus un UTT pieaug 30x REIZES!! Un tas BEZ JEBKĀDĀM investīcijām šīs vietas attīstībai ?

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet