Viens komentārs no ''Dinamo'' alus degustācijas
Portāla Ogrenet izsludinātā konkursa ''Modrā acs'' ietvaros lasītājs Gatis Rengards vēlējās ar citiem portāla lasītājiem padalīties savos novērojumos par preču ar ''Dinamo'' firmas zīmi,tirgošanu.Paldies Gatim par iesūtītajiem novērojumiem un aicinam arī jūs komentāros padalīties ar savu viedokli par šo tēmu.
Viss jau būtu labi, BET...Vispār interesants pasākums ir preču tirgošana ar Dinamo simboliku.Domāju, ka ražotāji cenšās nepamatoti "uzvārīties" uz Dinamo simbolikas rēķina, bet Dinamo atmet vienu santīmu, vārda tiešā nozīmē, atmet.Nu patīk man hokejs, skatos Dinamo spēles. Domāju jāatbalsta Dinamo pērkot preces ar Dinamo zīmi, bet kaut kā nejūtu, ka no tā ir labums Dinamo.
Piemēram. Pelmeņi 1kg paka. Garša bija tāda pati kā Miesnieka "Pilsētas pelmeņiem". Tajā reizē, kad pirku, 1 kg "pilsētas pelmeņu"cena 1.50 Ls, blakus "Dinamo" pelmeņi 1.75. Tātad uzcenojums 25 santīmi, bet Dinamo saņem 1 santīmu, tātad ražotājs 24 santīmus.Tad ko un kā es sponsorēju, ražotāju vai Dinamo, pērkot šo preci.
Tāpat ir ar parastajām pusdienu laš... bekon... vistmaizītēm trīstūrainā iepakojumā, starpība bija 15 saņi.
Tāpat ir ar šaubīgo, tjipam Dinamo limonādi-uzdzērienu. Vienreiz tiešām vajadzēja uzdzērienu brendijam. Ja nemaldos 1,5 litrs Dianmo uzdzēriena maksāja 1.15 Ls vai 1.20 Ls, kad 2 litri Sprite vai Coca-Cola ar akciju 0.75 Ls vai 0.89 Ls.
Ar šādu marketingu, jau drīzāk tiek iegūts pretējs efekts - Nepirkt Dinamo preci un neziedot 1 santīmu Dinamo. Kaut kas tur no Dinamo puses nav līdz galam izdomāts.
Ka tik tāpat nesanāk arī ar Dinamo alu. Maksās kā Tērvetes alus, bet garšos pēc plastmasas "Latvijas alus", vai cita su... Spirķiks klāt un uz priekšu.
Dinamo marketingam tomēr varbūt vajag padomāt par savas komandas nosaukuma lietošanu, lai nerastos saukļi:
"Slikts alus, slikta komanda", "Kāds alus, tāda spēle" u.c.. Kā sāks zaudēt tā teiks, ka Dinamo savu slikto alu sadzērušies. :)))
Kapēc runāju par sliktu alu???Apollo rakstā par šo tēmu bija sakarīgi komenti.Atļaušos nocitēt piemēram Zipo: "Ideja atbalstīt Dinamo ir OK. Bet... biju degustēt, dzēru.. kā lai maigāk pasaka? No tām trim garšām tikai viena attāli atgādināja alus garšu, pārējās divas - riebīgs, negaršīgs, brūns rūgtens ūdens ar putām. Šitādu pārdošanā nevar laist, draņķis. Labāk jau nesteigtos, piestrādātu, veikalos lai ir uz rudeni, bet lai garšo pēc alus." un Zipo otrs "tā es arī degustācijā sapratu - Aldaris grib uztaisīt lētu un prastu alu, kurš domāts lietošanai lielos apmēros hoķa spēles laikā, vienalga, arēnā vai mājās pie TV. Un tajos brīžos garšai nav nozīmes, galvenais, lai var dzert un reibina. Tas nebūs alus šī dzēriena cienītājiem un izgaršotājiem, tas būs viegls, ūdeņains alus, kuru varēs patērēt lielos daudzumos spēles laikā. Galvenais ir apgrozījums!"
Dinamo vadībai un menedžeriem ar alu nevajag jokot. Sabojāsiet imidžu un reputāciju, dzenoties pēc vieglas reklāmas.
2010. gada 3. maijā, 14:04, Konkursi
Ogrenet



Jaunākie komentāri
Nu es personīgi atzīstu par nedzeramu Aldara alu(jebkuru Aldara). Normāls alus ir Užavas, Bauskas,Tērvetes,Brālis.No ārzemju Leffe.
Vot kapeiku pisēji, priekšādiņas dīdītāji, nu nepērc ja nevari atļauties...
A,ko Jūs sakiet par jaunajiem Aldara aliem?