
Ķeguma vidusskolā aizvadīta Vēstures nedēļa 
Laiks no Lāčplēša dienas līdz Latvijas Republikas proklamēšanas 95.gadadienai Ķeguma komercnozvirziena vidusskolā bija pasludināts par Vēstures nedēļu, kuras laikā notika dažādas izglītojošas un patriotiskas aktivitātes.
Vēstures nedēļa skolā sākās ar tematisko stundu klasēs par Lāčplēša dienu un valsts svētkiem. Lai Latvijas vēsture nebūtu jāapgūst tikai no grāmatām, skolā tika organizēta izstāde "Senlietas stāsts".
"Vēstures kabinetā šajā dienā nenotika mācību stundas, bet uz gariem galdiem tika izvietotas lietas un ģimenes relikvijas, kas raksturo laiku no sendienām līdz pat padomju gadiem. Par katru izstādē redzamo lietu, ko bija atnesuši bērni vai vecāki, bija uzrakstīts atsevišķs stāsts,” informē Ķeguma komercnovirziena vidusskolas direktora vietniece audzināšanas darbā Sandra Bērziņa.
Šajā dienā skolēni vēl paguva noskatīties latviešu spēlfilmu "Sapņu komanda", bet vakarā visi kopīgi veidoja Gaismas ceļu no skolas līdz pat Ķeguma hidroelektrostacijai. "Tas bija fantastisks skats – vairāk nekā piecsimt sveču izgaismots ceļš virzienā uz Ķeguma centru. Gaismas aleja noslēdzās Ķeguma tautas nama parkā, kur savukārt bija no liesmojošām svecēm izveidota Latvijas kontūra. Kaut kas tāds vēl Ķegumā nebija pieredzēts!”- sajūsmu neslēpj S.Bērziņa.
Otrdien skolā viesojās Latvijas Okupācijas muzeja un 4.maija Deklarācijas kluba pārstāvji, lai stāstītu par Latvijas valstiskās neatkarības atjaunošanu. Ar skolēniem tikās muzeja darbinieks Kārlis Krēķis un bijušais Augstākās Padomes deputāts Ints Cālītis, kurš kopā ar kolēģiem 1991.gada 4.maijā nobalsoja par Neatkarības deklarācijas pieņemšanu, kas pavēra ceļu uz Latvijas valsts atjaunošanu.
Trešdien un ceturtdien skolēni mērojās ar zināšanām erudītu konkursos. Trešdien notika konkurss "Mana Latvija", kurā piedalījās 9.-12.klašu komandas, bet nākamajā dienā – konkurss "Lampu drudzis", kas pulcēja 6.-8.klašu skolēnus. Abu konkursu jautājumi bija veidoti, balstoties uz Latvijas vēsturi.
Piektdien skolā notika valsts svētkiem veltīts pašdarbības kolektīvu koncerts.
Visas Vēstures nedēļas garumā norisinājās konkurss "Piemineklis Latvijai", kuram iesniegtos darbus varēja aplūkot skolas bibliotēkā. Labāko darbu autori saņēma balvas. Vēl nākamajā nedēļā skolā būs iespējams aplūkot Latvijas Okupācijas muzeja ceļojošo izstādi.
2013. gada 17. novembrī, 09:11, Ķeguma novada jaunumi
Ogrenet
Jaunākie komentāri
kāds zin kādēļ Ķkv skolas vadība ļauj domes darbiniekiem burtiski izēst skolniekiem domāto ēdienu, regulāri vecāko klašu skolēni, kas tiek pusdienās jau pēc 12.00 var izvēlēties no pārpalikumiem.. Skolas teritorijā teorijā, ja nemaldos, nepiederošiem nebūtu jāatrodas, nerunājot par skolas ēdnīcas izrīšanu, pirms paēd paši audzēkņi?
Man arī vidusskolā bija fizika un matemātika pie Rūzes. Nedomāju, ka viņa bija kaut kāda izcilā skolotāja, jo spēja iemācīt tikai tos, kuri uz vidusskolu jau bija atnākuši ar labu matemātisko izpratni. Neko daudz pie viņas neiemācījos. Piedevām viņa vadījās pēc savām emocijām, liekot atzīmes - atklāti visas klases priekšā pateica, ka samazina man vidējo atzīmi semestrī par 1 balli, jo es redz runāju pretī, tā pat viņa man samazināja atzīmi 1 prezentācijā par vairākām ballēm, jo atļāvos publiski pateikt to, ko domāju par klases kolektīvu, kad citi traucēja man prezentācijas laikā. Bez tam viņa skolēnu klātbūtnē kritizēja citus skolotājus, pie kuriem mācību vielu apguvu daudz labāk, nekā pie viņas. Kūdīja reiz arī citus klasesbiedrus pret mani. Nebiju jau nekāds divnieku karalis - citos priekšmetos pelnīju atzīmes no 7 līdz pat 10, bet tieši viņas stundās es nespēju neko iemācīties. Beigās zuda vispār vēlme iet uz viņas konsultācijām, jo kļuva pretīgi klausīties visādas sarkastiskas replikas. Labi, ka pirms valsts eksāmena man bija privātstundas pie cita skolotāja, citādi domāju, ka mans procentuālais līmenis matemātikā būtu katastrofāli zems.
Citam absolventam - pirmo reizi dzirdu kādu pozitīvu komentāru par Rūzi. Bet nu tu kļūdies gan par manām sekmēm - nebija man neviena ne 4, ne 5 vidusskolā. 5 laikam gan pāris atestācijās bija matemātikā, bet atkārtošu - Rūze ir cilvēks, kas vienkārši nespēj iemācīt. Protams, ir tādi talanti matemātikā, kam skolotājs vienkārši nav nepieciešams un viņiem viss aiziet pie pirmā uzdevuma, bet tādi ir retums un tas noteikti neliecina par Rūzes labo mācīšanas stilu.