Atgriezties pie raksta

Ikšķilē plāno izveidot Vienoto klientu apkalpošanas centru

Jau nākamā gada martā Veselības veicināšanas un sociālo lietu pārvaldes ēkā Ikšķilē, Daugavas prospektā 34, varētu būt atklāts Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs.

Ikšķiles novada pašvaldības domes 23.novembra ārkārtas sēdē pieņemts lēmums piedalīties Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas izsludinātājā projektu pieteikumu kārtā ar Valsts un pašvaldību vienotā klientu apkalpošanas centra (turpmāk - Centrs) izveidi Ikšķiles novadā, Daugavas prospektā 34.


4.novembrī pašvaldībā saņemts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas aicinājums līdz 28.novembrim iesniegt pieteikumu Centra izveidei Ikšķiles novadā.


Ikšķiles novada iedzīvotājiem tuvākā pilsēta, kurā var saņemt valsts iestāžu pakalpojumus (Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, Valsts ieņēmumu dienests, Lauku atbalsta dienests u.c.) ir Ogre, tāpēc šāda centra izveide nodrošinātu plašāka pakalpojumu spektra pieejamību iedzīvotājiem.


"Šobrīd pašvaldībās jau darbojas 60 šādi centri. Lielākajās pašvaldībās tie ir pat vairāki. Tagad tiek uzaicinātas visas pārējās pašvaldības, lai visā Latvijā būtu  pieejami Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri," deputātus informēja Ikšķiles novada pašvaldības Attīstības nodaļas vadītāja Dina Vārslavāne.


Šī pasākuma mērķis ir atvieglot un uzlabot iedzīvotājiem pašvaldības un valsts pakalpojumu saņemšanu vienuviet.


Iedzīvotājiem vairs nevajadzēs apmeklēt vairākas iestādes. Visus tos pakalpojumus,  ko var šobrīd saņemt Ikšķiles novada pašvaldības administrācijas ēkā pie klientu apkalpošanas speciālista, varēs saņemt arī jaunajā Centrā. Papildus varēs iesniegt iesniegumu Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai, Valsts ieņēmumu dienestam, Nodarbinātības valsts aģentūrai, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei, Uzņēmumu reģistram, Valsts darba inspekcijai, Valsts zemes dienestam, Lauku atbalsta dienestam. Tas ir konstantais piedāvājums, kuru ar laiku plānots papildināt. 


"Tas nenozīmē, ka Valsts un pašvaldību vienotajā klientu apkalpošanas centrā strādās cilvēki no šīm iestādēm. Speciālists, kurš Centrā pieņems apmeklētājus, informēs, kā izmantot e-pakalpojumus, palīdzēs lietot internetu. Centrā nevarēs saņemt konsultācijas specifiskos jautājumos, bet šie jautājumi iesnieguma veidā tiks nosūtīti tālāk konkrētajai iestādei,” skaidro D.Vārslavāne.


Līdztekus jaunajam Centram, kur varēs saņemt valsts un pašvaldību pakalpojumus, darbu turpinās arī klientu apkalpošanas speciālists Ikšķiles novada pašvaldības administrācijas ēkā Peldu ielā 22. Pašvaldības administrācijas ēkā  iedzīvotāji varēs saņemt tikai pašvaldības sniegtos pakalpojumus.


Izvērtējot topošā Centra atrašanās vietu, par ērtāko iedzīvotājiem izvēlēta Veselības veicināšanas un sociālo lietu pārvaldes ēka, kas atrodas Ikšķiles centrā, Daugavas prospektā 34.


Pēc pieteikuma apstiprināšanas, pašvaldībai būs iespējams saņemt 70% jeb 10 000 EUR no kopējām ieguldāmajām finansēm kā vienreizēju valsts dotāciju apkalpošanas centra izveidei un aprīkojuma iegādei, savukārt pašvaldības līdzfinansējums ir ne mazāk kā 30% jeb 4286 EUR.


Darbinieku atalgojumam paredzēts valsts finansējums 500 EUR mēnesī, kā arī daļēji tiks segtas Centra uzturēšanas izmaksas.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ikskile/37257

2016. gada 23. novembrī, 20:29, Ikšķiles novada jaunumi
Ogrenet

Jaunākie komentāri

krā>Liema • 2016. gada 24. novembrī, 21:01
Tos visus prom uz Ceplīšiem lai nemaisa...
Liema • 2016. gada 24. novembrī, 15:03
Kas notiks ar sociālo jautājumu kārtošanu? Kur paliks invalīdi. pensionāri un maznodrošinātie? Stāvēs kopējā rindā? Kabinetu skaits paliks esošais. tāpat darbinieki?
Gribu zināt • 2016. gada 24. novembrī, 12:12
Vai tad tas priekšvēlēšanu māneklis- autobuss uz OGRI- nebūs? Nu tad lai aizved vismaz līdz Peldu ielai.

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet