
Ikšķilē pieredzes vizītē viesojas Ādažu pašvaldība
Pirmdien, 4.augustā, Ikšķiles pašvaldībā pieredzes vizītē viesojās delegācija no Ādažu pašvaldības ar mērķi iepazīties ar jaunatnes jomu Ikšķiles novadā.
Pieredzes vizīte tika organizēta pēc biedrības "Latvijas Jaunatnes padome" izpilddirektores Ineses Šubēvicas iniciatīvas, kura šādā veidā motivēja attīstīt jaunatnes politiku arī Ādažu novadā. Pieredzes vizītē piedalījās Ādažu domes priekšsēdētājs Māris Sprindžuks, kā arī vairāki izglītības nodaļas, skolu un vecāku padomes pārstāvji un deputāti. Vizītes ietvaros klātesošos uzrunāja Ikšķiles domes priekšsēdētājs Indulis Trapiņš un pašvaldības izpilddirektors Guntars Kurmis. Vizītē piedalījās arī vairāki pārstāvji no Ikšķiles jauniešu domes.
Jaunatnes politika Ikšķiles pašvaldībā tiek attīstīta no pagājušā gada maija, kad darbu pašvaldībā uzsāka jaunatnes lietu speciāliste Agnese Jankuna, kura arī iepazīstināja klātesošos ar jaunatnes jomas attīstību novadā. Līdz šim Ikšķiles novadā veikts monitorings par jauniešu dzīves kvalitāti un aprēķināts jaunatnes politikas indekss, kā arī apzināti "Vispārējie rādītāji darba ar jaunatni vērtēšanai Ikšķiles pašvaldībā". Veiksmīgi noritējuši dažādi lielāki un mazāki pasākumi un aktivitātes, kuru organizēšanā līdzdarbojusies jaunizveidotā Ikšķiles jauniešu dome. Kā labās prakses piemēri tika minēti ielu kultūras un sporta pasākuma "Ghetto Games Kids" izveide sadarbībā ar novada skolām un veiksmīgā sadarbība ar vietējiem uzņēmējiem, piemēram, neformālās izglītības integrēšana skolā programmas "Jaunieši var!" ietvaros, dalība "Ēnu dienās" un radošajās darbnīcās novada svētkos.
Vizītes ietvaros viesi apmeklēja arī Jauniešu telpu Birzes ielā 33A. Šeit viesus sagaidīja un sīkāku informāciju pastāstīja jauniešu domes pārstāvji.
Ādažu novada pārstāvjiem radās viedoklis, ka Ikšķilē ir izveidojusies veiksmīga sadarbība starp dažādām nozarēm jaunatnes politikas jomā, kas veido auglīgu vidi tās attīstībai.
2014. gada 7. augustā, 09:05, Ikšķiles novada jaunumi
www.ikskile.lv
Jaunākie komentāri
Ogres pašvaldībai ar vajadzētu aizbraukt un pamācīties.